Klanten beoordelen ons met een 8,7 / 10 - 4931 beoordelingen
Logo: LunchLatenBezorgen.nl
« Terug naar de Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?

Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Wij nemen klachten zeer serieus en doen er alles aan om samen tot een passende oplossing te komen.

Heeft u een klacht? Neem dan binnen 48 uur na levering contact met ons op via klantenservice@lunchlatenbezorgen.nl of bel ons op. Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk, eventueel met foto’s, zodat we u snel en goed kunnen helpen.

Lunch Gemakkelijk Online Bestellen!

  • Bestel je lunch in een paar klikken.
  • Wij bezorgen jouw lunch met liefde en zorg.
  • Laat ons de lunch regelen, jij hoeft alleen maar te genieten.

Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?

Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Wij nemen klachten zeer serieus en doen er alles aan om samen tot een passende oplossing te komen.

Heeft u een klacht? Neem dan binnen 48 uur na levering contact met ons op via klantenservice@lunchlatenbezorgen.nl of bel ons op. Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk, eventueel met foto’s, zodat we u snel en goed kunnen helpen.